© EA / Respawn

EA deler mere “Star Wars”-gameplay fra “Jedi: Fallen Order – lover udfordrende kampsystem

“Star Wars Jedi: Fallen Order”-instruktøren kommenterer på fan-kritiseret gameplay-video fra E3.

Ikke alle fans var lige glade for det afslørede “Star Wars Jedi: Fallen Order”-gameplay ved E3.

Mange syntes, at gameplayet så kedeligt og meget lineært ud.

Det er til gengæld langt fra sandheden, hvis man skal tro på de journalister, der faktisk prøvede spillet ved E3 og ikke mindst instruktøren, Stig Asmussen (“God of War 3”).

Det er heller ikke så nemt, som gameplay-demoen fik det til at se ud, ifølge instruktøren:

Jeg lover, at der er en betydelig udfordring og dybde i vores kampsystem. Det samme kan siges om vores tilgang til level-design, der bliver skabt på en ikke-lineær måde med kraftig indflydelse fra spil som ‘Metroid’, ‘Castlevania’ og ‘Souls’-serien,” skriver Stig Asmussen på deres nyheds-blog.

Han uddyber disse inspirationer ved at forklare, at spillet vil have flere planeter, som spilleren selv kan vælge, hvornår de vil besøge. På hver af disse planeter vil man få adgang til evner og opgraderinger, som åbner nye veje op andre steder.

Asmussen forklarer, at de ikke viste alt dette i gameplay-afsløringen, fordi det er for meget at vise på 15 minutter, og man ser bedst, hvad spillet byder på, ved at prøve spillet.

Medierne prøvede en længere demo ved E3, som netop er den man kan se i nedenstående video.

“Star Wars Jedi: Fallen order” kommer til PS4, Xbox One og PC den 15. november.

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login