Helvede bryder løs til midnat; sådan forbereder du dig!

Så er der blot få timer til, at Blizzard åbner op for portene og lader helvedes horder indtage Sanctuary endnu en gang, når Diablo III går i luften kl. 00.01 i nat.

Vil man være blandt de første, der tager kampen op mod ondskaben, så er her et par tips til, hvordan man kan være ekstra klar til nattens midnatslancering.

Først og fremmest kan Blizzard opdatere om, at alle europæiske brugere, der har hentet spillets installationsfiler før søndag den 12. maj, skal hente den nye klient fra følgende Battle.net-side for at kunne sikre sig at kunne installere spillet i aften. Blot man husker at pege på den sti, hvor de allerede hentede filer ligger, skal der blot et mindre download på ca. 50 MB til for at være klar til at installere spillet, når der åbnes op for installeringen kl. 17.01.

Derudover er det en rigtig god ide, at have oprettet et BattleTag, der er påkrævet for at spille Diablo III, hvilket kan gøres her.

Sidst men ikke mindst understreger Blizzard, at der uden tvivl vil være stor belastning på deres login-servere omkring midnat, hvorfor man vil kunne opleve op til 40 sekunders forsinkelse ved login. Skulle man blive ramt af en fejlmelding “Error 37”, er det bare med at give det endnu et forsøg, da dette netop betyder, at man skal prøve igen.

I skrivende stund er der under 11 timer til vi endnu engang må besøge Sanctuary, og vi ønsker selvfølgelig alle vores Diablo-elskende læsere god tur tilbage til Sanctuary og held og lykke!

Gravatar

#1 CensoreD 14. maj 2012 11:26

WRAAAAAH!!!! Im gonna kill you diablo once and for all!
Gravatar

#2 Belfine 14. maj 2012 11:28

Til jer der skal spille lidt mere hardcore, så se [url= her video[/url] :p
Gravatar

#3 Talkar 14. maj 2012 11:29

Held og lykke til dem af jer der skal spille det ;)
Intel Core i7 2600K, 8GB DDR3 Kingston HyperX RAM, 2x1 TB Samsung Spinpoint F1, Nvidia GTX TITAN, Logitech G19, MX518, Nvidia 3D Vision.
Gravatar

#4 Domestic 14. maj 2012 11:33

Stay awhile and listen!

Fik min Collectors Edition her for en time siden, og lige siden har jeg siddet og savlet om den fantastiske Art-book der medfølger. Jeg har aldrig været så hypet i mit liv før. Dagen er endeligt kommet!
Gravatar

#5 PMGekko 14. maj 2012 11:41

Domestic (4) skrev:
Stay awhile and listen!

Fik min Collectors Edition her for en time siden, og lige siden har jeg siddet og savlet om den fantastiske Art-book der medfølger. Jeg har aldrig været så hypet i mit liv før. Dagen er endeligt kommet!


Hvor har du fået den fra? Det er rimelig meget imod de regler der findes at udlevere før 00.01...
apt-get update && apt-get upgrade
Gravatar

#6 ragemar 14. maj 2012 11:42

Jeg håber bare at den kan levere d2 var fed da den kom men nu hvor meget er mmo og hvor folk ikke gider det samme content mere end et par måneder, så bliver det interessant at se hvordan det bliver modtaget.

Heldigvis skal jeg ikke betale for D3 >.< pga AP fra wow
Og skal da også fyre en +100 timer i det men er ikke så hyped omkring spillet som da d2 kom.

Skulle man blive ramt af en fejlmelding "Error 37"
Så sider man 3cm for tæt på skærmen.
Gravatar

#7 FunMachine 14. maj 2012 11:48

Det skal nok blive sjovt. Jeg glæder mig!
Gravatar

#8 kaa4ever 14. maj 2012 11:54

Its gonna be legen - wait for it!
Gravatar

#9 blackviper 14. maj 2012 12:01

Nogen som har fået den Leveret fra Blockbuster,, er nemlig lidt nitte over at skulle vente til i morgen tidligt :(
Gravatar

#10 JohnnyGoofy 14. maj 2012 12:02

#5
Preorders bliver sendt så du har dem på dagen (eller tit dagen før hvis den kræver online aktivering) hvis du bestiller dem online.

Jeg fik også min CE fra elgiganten her kl 9 på arbejde.

Fed hard cover art book.
Gravatar

#11 PMGekko 14. maj 2012 12:26

JohnnyGoofy (10) skrev:
#5
Preorders bliver sendt så du har dem på dagen (eller tit dagen før hvis den kræver online aktivering) hvis du bestiller dem online.

Jeg fik også min CE fra elgiganten her kl 9 på arbejde.

Fed hard cover art book.


Kan meget vel være men blizzard tolerere ikke udlevering før 00.01... det kan give heftige bøder.
apt-get update && apt-get upgrade
Gravatar

#12 Wicker 14. maj 2012 12:29

Endelig! Har set frem til jordens undergang endnu engang :P
Held og lykke alle sammen! Må helved få tæsk endnu engang ;)
Gravatar

#13 Cutepuppy 14. maj 2012 12:32

#11

Bullshit, Blizzard styrer release serverside, de er bedøvende ligeglade med om du får spillet tidligt da du ikke kan installere spillet før Blizzard frigiver det.
Tidligere Blizzard Teknisk Support 2007-2009
Gravatar

#14 Coffey Mug 14. maj 2012 12:43

Du har altid fået CE's før release!
Gravatar

#15 PMGekko 14. maj 2012 12:45

Cutepuppy (13) skrev:
#11

Bullshit, Blizzard styrer release serverside, de er bedøvende ligeglade med om du får spillet tidligt da du ikke kan installere spillet før Blizzard frigiver det.


Bullshit... Vi har fået at vide at udlevere vi før og koden bliver aktiveret vil det give bøde på 50.000 euro pr. kode aktiveret.... Så om igen bassemand
apt-get update && apt-get upgrade
Gravatar

#16 XorpiZ 14. maj 2012 12:49

PMGekko (15) skrev:
Cutepuppy (13) skrev:
#11

Bullshit, Blizzard styrer release serverside, de er bedøvende ligeglade med om du får spillet tidligt da du ikke kan installere spillet før Blizzard frigiver det.


Bullshit... Vi har fået at vide at udlevere vi før og koden bliver aktiveret vil det give bøde på 50.000 euro pr. kode aktiveret.... Så om igen bassemand


Lur mig om ikke der gælder andre regler for internet-retailers. Og lur mig om ikke omtalte internet-retailers har undersøgt tingene, inden de begyndte at sende ud.
Gravatar

#17 JohnnyGoofy 14. maj 2012 12:49

#15

Men, kan man ikke downloade den allerede nu fra battle.net hvis man havde købte den direkte gennem blizzard?
Det virker lidt tvetydigt så :)

/Johnny
Gravatar

#18 ReGaL 14. maj 2012 12:51

#8

...dary
Gravatar

#19 Eposcorp 14. maj 2012 12:52

Jo man kan downloade det via Battle.net, det har man kunnet længe, og dem der har bestilt det via en butik på nettet har fået deres Skive, men kan stadig ikke installere det før blizz giver grønt lys for det.
Gravatar

#20 HerrMansen 14. maj 2012 13:06

Bliver sjovt at se gaderne tomme imorgen, når man som en af de få ikke har bestilt spillet. xD
This is my opinion. There are many like it, but this one is mine...
http://www.knowyournewz.dk
Gravatar

#21 ibyte_dk 14. maj 2012 13:08

DILLIGAF
Gravatar

#22 HerrMansen 14. maj 2012 13:08

Cutepuppy (13) skrev:
#11

Bullshit, Blizzard styrer release serverside, de er bedøvende ligeglade med om du får spillet tidligt da du ikke kan installere spillet før Blizzard frigiver det.


Manden har faktisk ret. De har aftaler om at de ikke må udlevere kopier i butikker før efter midnat. Butikker kan få heftige bøder og eventuelt salgsforbud på fremtidige titler.

Preorders er serious business.

Ninjaedit: "Postforsendte" kopier derimod er der færre regler om da butikkerne ikke réelt har nogen kontrol over 3mands forsendelser. Det hænder ofte at jeg har modtaget "Steam Only" preorders en god uge før jeg kan installere dem.
This is my opinion. There are many like it, but this one is mine...
http://www.knowyournewz.dk
Gravatar

#23 Bubbi 14. maj 2012 13:10

#20,
Bare vent..
Deres servere går da ned med fejlen 'Prøv igen om et par dage'. :D
Det kunne jeg sagtens se det sjove i.
Intel i7 920 | 12GB RAM | GTX580 | 27" Dell U2711 | 150/15mbit | Xbox One | Tritton Warhead 7.1 | iPhone 4S | iPad Air 4G 128GB
Gravatar

#24 GibStorm 14. maj 2012 13:11

Who cares, spillet kan ikke installeres før senere idag alligevel (17:01 nærmere præcis). Yderligere, så åbnes serverne først op for connections kl 00:01 i aften/nat.

Dermed er det jo totalt irrelevant om spillet/installeren er udleveret inden eller ej.

EOD
Problemer med din PC? Få hjælp på
IRC: #PC-Geeks @ Quakenet.org
http://www.pc-geeks.dk
Gravatar

#25 Keeper32 14. maj 2012 13:13

Irrelevant eller ej, man har underskrevet meget pæne, meget lange kontrakter om at det er strengt verboten.
Gravatar

#26 Cutepuppy 14. maj 2012 13:17

#15

"Vi har fået at vide".

Af hvem ?, det er muligt at i har en generel ordre fra Activision Blizzard om at i ikke må bryde street dates, dette er dog totalt irrelevant på et spil som ikke kan installeres før Blizzard frigiver det.

Du skal nok lade være med at lytte til røverhistorier fra dine kollegaer eller din chef.

Derudover refererer jeg naturligvis til internet salg, hvor det er helt almindeligt at man får spillet på dagen, nogen gange dagen før.
Tidligere Blizzard Teknisk Support 2007-2009
Gravatar

#27 mrtb 14. maj 2012 13:23

Bare til advarsel for dem der sidder med Yousee i KBH.:

"Den 15-05-2012 skal vi udføre en større opgradering af vores kabel-net i København.
I den forbindelse er vi desværre nødt til kortvarigt at afbryde bredbånd og telefoni. Afbrydelsen sker efter planen på et tidspunkt mellem kl. 01.00 og kl. 06.00 og varer maksimalt 2 timer."

Ha' jeres smartphones klar som backupinternet! :P
Gravatar

#28 XorpiZ 14. maj 2012 13:27

mrtb (27) skrev:
Bare til advarsel for dem der sidder med Yousee i KBH.:

"Den 15-05-2012 skal vi udføre en større opgradering af vores kabel-net i København.
I den forbindelse er vi desværre nødt til kortvarigt at afbryde bredbånd og telefoni. Afbrydelsen sker efter planen på et tidspunkt mellem kl. 01.00 og kl. 06.00 og varer maksimalt 2 timer."

Ha' jeres smartphones klar som backupinternet! :P


Tror sgu der sidder en chef med verdens største trollface på lige nu :D
Gravatar

#29 Domestic 14. maj 2012 13:32

PMGekko (5) skrev:
Domestic (4) skrev:
Stay awhile and listen!

Fik min Collectors Edition her for en time siden, og lige siden har jeg siddet og savlet om den fantastiske Art-book der medfølger. Jeg har aldrig været så hypet i mit liv før. Dagen er endeligt kommet!


Hvor har du fået den fra? Det er rimelig meget imod de regler der findes at udlevere før 00.01...


Bestilte fra Elgiganten for en måned siden, den kom ind af posten i dag :-)
Gravatar

#30 binderup 14. maj 2012 13:47

De gange jeg har bestilt Blizzard spil (på skiver) har jeg altid modtaget dem 1-2 dage før serverne lukkede en ind.

Og jeg mener da bestemt også at de sidste 2 WOW (online køb ved Blizzard) var installeret nogle dage i forvejen, men gav ikke adgang til det nye content før de gav lov.
Gravatar

#31 HerrMansen 14. maj 2012 13:51

#30: Ja det er helt normalt at alle klienter i WoW henter det "fælles" indhold som ingen kan undgå at skulle have når den nye expansion udkommer. Men selve kontinenter og lign, er stadigvæk noget man selv skal installere.

(Der nævnes f.eks. nye racer, nyt gear, mounts etc... Alt det du støder på)
This is my opinion. There are many like it, but this one is mine...
http://www.knowyournewz.dk
Gravatar

#32 Cutepuppy 14. maj 2012 13:53

#30

Det er dog skide irreterende når man sidder i supporten og folk får spillet før.
Desværre tænker folk sig ikke om, og så installerer de ekspansion med den forventning at de stadig kan logge på med den nye klient på de endnu ikke opdaterede servere.

Man blev altid populær når man forklarede de måtte reinstalle og igennem det helt absurde patch helvede som der var før den nye launcher kom... ah... de tider...
Tidligere Blizzard Teknisk Support 2007-2009
Gravatar

#33 smiley 14. maj 2012 13:55

#15

Det er ikke første gang, de har gjort det samme med mange retailers der sender via posten, bl.a. ved samtlige wow expansions.

Og ellers skulle Blizzard have en bøde selv, da de har sendt det til specifikke personer, som fx Yogscast:


Problemet er at sælge det før butikker eller på nettet via fx steam, origin eller blizzards webshop, hvor du har "øjeblikkelig adgang" og DER må man ikke udlevere før tid :)

Så der er en forskel; prøv at slappe af og tænke dig om før du flejner helt ud.
At skrive en bil analogi er at indrømme man har tabt.
Både fordi det ikke giver mening og fordi man ikke har nogen fantasi.
Gravatar

#34 binderup 14. maj 2012 13:59

#32

Jeg installerede det altid når jeg fik det med posten og har ikke én eneste gang skullet reinstallere det - jeg kunne bare ikke spille det nye indhold (forståeligt nok).

Måske der var forskel på Mac og PC varianterne...

Men denne gang har jeg valgt at vente til lidt senere med at spille - børn og arbejde er ikke lige det fede mix med en midtnight launch
Gravatar

#35 HerrMansen 14. maj 2012 14:17

#33: Så Blizzard skal have en bøde for at gøre andet end hvad en helt urelateret kontrakt rettet mod videresælgere siger?

Nej nu må du lige gå hjem og putte.

Butikkerne må ikke give folk deres spil i butikkerne før midnat - de må sende spil så de når frem "til release" (typisk dagen før medmindre andet er specifikt aftalt med firmaerne), men det hænder at denne ikke overholdes pga. 3mand (postDK f.eks) som leverer for hurtigt eller for langsomt.
This is my opinion. There are many like it, but this one is mine...
http://www.knowyournewz.dk
Gravatar

#36 Fieldmarshall 14. maj 2012 14:21

Dælme om ikke der lå en lækker lille pakke til mig i postkassen :)

00:01 The hour of the apocalypse
Piss og Pissed er ikke det samme.....
Gravatar

#37 RMJ 14. maj 2012 14:26

Det er godt, stort og flot, at Butikkerne skider på Blizzard kort og godt :)

Alle har fået deres Collectors Edition idag, jeg har min.

Alle der har bestilt et godt sted har fået deres.

Det er sådan det skal være, max respekt og service til kunderne.

Held og lykke til midnats åben :) så er der mindre folk i de køer.

Billede til Blizzard og deres forsendelse politik.
http://gratisupload.dk/vis_billede/679381/
Gravatar

#38 demolition 14. maj 2012 14:34

Har lidt svært ved at se hvorfor folk skulle gide at møde op i en butik til midnat for at købe spillet når man kan købe det online og spille det fra midnat frem for at skulle vente til man kommer hjem osv.

De forskellige wow udvidelser har jeg forudbestilt (som hardcopy) og altid fået et par dage før release. De sidste par gange har jeg endda kunne logge ind og påbegynde den nye expansion 1-2 timer før midnat hvor det ellers officielt åbnede. Så hvis man går meget op i at være hurtigt ude af starthullerne, så er man da tosset hvis man bevæger sig udenfor lejlighedens trygge rammer når man kunne sidde og spille i stedet for. :-)

Men vi er jo nogle der skal arbejde i morgen, så det må lige vente lidt for mit vedkommende.
Gravatar

#39 Multibox 14. maj 2012 14:44

Sidder med min Standard edition, med install filer hentet og venter på at installere om ca 20 minutter.

Så det med at man ikke må få sin kopi før 00:01 tror jeg ikke gælder, for du har kunne hente install filer i næsten en måneds tid nu, men du kan ikke installere det før kl 17 (som artiklen skriver) eller spille før 00:01.
Gravatar

#40 smiley 14. maj 2012 14:56

#35

Flot.

Mit eksempel var at hvis det var så galt at sende kopier ud til folk før, så brød Blizzard deres egen politik. En butik er jo netop bundet af den politik, sammen med online platforme der låser op for content, mens webshops der sender en fysisk kopi ikke kan overholde det, som du siger, pga posten.

Der er ikke nogen der giver webshops bøder, fordi vi ved godt hvordan det hænger sammen. Men HVIS man gjorde, så skulle Blizzard også have en på snuden, ellers er der jo tale om at de går udenom butikker og giver bedre krav.

Med andre ord, vi siger det samme, du valgte bare at skimme teksten og misforstå det, så du kan selv gå hjem og putte, fister.

At skrive en bil analogi er at indrømme man har tabt.
Både fordi det ikke giver mening og fordi man ikke har nogen fantasi.
Gravatar

#41 knekker 14. maj 2012 14:59

Kan vitterligt ikke se at folk har saa ondt i roeven over dem som faar et kopi af et spil de ikke kan spille foer den officielle release date anyway. Kan i i stedet ikke bare vaere glad paa andres vegne, og se jer taknemlig for at i har et godt helbred og alt er faktisk i den skoennest orden. =)
Gravatar

#42 ZealotTC 14. maj 2012 15:03

er nu 17.02 og kan ikke installer :(
Gravatar

#43 Multibox 14. maj 2012 15:04

Early Install
We will be unlocking the game's installer at 17:01 CEST on May 14. This will allow you to begin installing the game, troubleshoot any issues you run into, download and install the launch day 1.0.1 patch, and be ready to play as soon as the servers come online.


Ham der skrev artiklen, glemte lige at der menes CEST, så der skal lige en +1 på den tid, så kl 18:01 kan der installeres.
Gravatar

#44 Flasken 14. maj 2012 15:08

Nej, Danmark ligger i CEST: http://www.timeanddate.com/library/abbreviations/t...

og klokken er 17:08 CEST nu :-)
Gravatar

#45 Avenger- 14. maj 2012 15:11

#43
Multibox: Nej, vi er i øjeblikket i CEST. De åbner åbenbart lige så stille op for hvert land i CEST. Kan se på Preperation-nyheden på community-siden, at folk lige så stille melder om, at de kan installere.

Så lidt tålmodighed og så er Danmark med :)

F.eks. startede min liiiige nu! :)
Answers are like opium: the more you imbibe, the more you need. Which is why the sober man finds solace in mystery. - R. Scott Bakker, The Prince of Nothing I
Gravatar

#46 Raver 14. maj 2012 15:13

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. DA jeg læste Avenger's comment prøvede jeg også lige, og jeg er igennem! WIN
Gravatar

#47 Wicker 14. maj 2012 15:13

Hvad siger jeres? Jeg får sådan en error når jeg vil instalere om internet connection :S
Gravatar

#48 Ramiraz 14. maj 2012 15:17

samme her, det retter de forhåbentlig hurtigt
Gravatar

#49 GoBBLeS666 14. maj 2012 15:22

Wicker (47) skrev:
Hvad siger jeres? Jeg får sådan en error når jeg vil instalere om internet connection :S


Fik jeg også, slog firewall fra og fik det samme.

Så downloadede downloaderen igen fra blizzard og SÅ virkede det :D
Gravatar

#50 Wicker 14. maj 2012 15:42

Så er det sku instaleret :D
Gravatar

#51 merlin42 14. maj 2012 15:56

Wicker (50) skrev:
Så er det sku instaleret :D


+1

Så skal det bare blive midnat :)
Gravatar

#52 tholar 14. maj 2012 16:12

Har fået det installeret. Så er bare at vente på midnat. :)

Sej intro.
Gravatar

#53 Abech 14. maj 2012 16:41

En ven nåede ikke at købe det på coolshop inden de løb tør for keys.
Blizzards egen webshop ser også ud til at være løbet tør (wtf?)

Hvor kan man købe en digital kopi NU, og få nøglen til/inden midnat?
Gravatar

#54 jeldtoft 14. maj 2012 16:46

Er venstrehåndet inde i hovedet.
Gravatar

#55 Abech 14. maj 2012 16:50

#53 Jo :) Jeg har lige fundet ud af at jeg var logget ind, og så stod der "Limit reached". men det var for min account, og ikke generelt, som jeg troede :)
Gravatar

#56 Mr.Smiley 14. maj 2012 17:14

RMJ (37) skrev:
Det er godt, stort og flot, at Butikkerne skider på Blizzard kort og godt :)

Alle har fået deres Collectors Edition idag, jeg har min.

Alle der har bestilt et godt sted har fået deres.

Det er sådan det skal være, max respekt og service til kunderne.

Held og lykke til midnats åben :) så er der mindre folk i de køer.

Billede til Blizzard og deres forsendelse politik.
http://gratisupload.dk/vis_billede/679381/


woohoo ! :D
Du har modtaget noget med posten, som er 100% legalt :)
Woop-de-freaking-do :D

Det er online-salget og selve køb af et fysisk produkt i butikken (altså når man orker at bevæge sin buttede drengekrop, hen i butikken) der har restriktioner :) Fysisk køb (..igen, spil over disken) før release er imod retailers kontrakt.
At de sender CE ud til dig (eller den almindelige) så du enten har den 1 dag før eller på dagen, er 100% i orden.
Gravatar

#57 Mr.Smiley 14. maj 2012 17:14

Abech (53) skrev:
En ven nåede ikke at købe det på coolshop inden de løb tør for keys.
Blizzards egen webshop ser også ud til at være løbet tør (wtf?)

Hvor kan man købe en digital kopi NU, og få nøglen til/inden midnat?


Mkay ? Jeg købte for ~3 timer siden = Der var stadig key på Battle.net
Gravatar

#58 Abech 14. maj 2012 17:17

#57
Ja det har jeg opdaget. Læs #55.
Gravatar

#59 Abech 14. maj 2012 17:20

Er jeres Diablo 3 også gemt på computeren efter install?
Gravatar

#60 XorpiZ 14. maj 2012 17:40

Næeh
Gravatar

#61 bjerh 14. maj 2012 18:04

Jeg har tilfældigvis fået købt en key for meget... Vil gerne sælge den til 200kr, hvis andre har brug for det. ;)
Google define:Nerd - A nerd is very similar to a geek, but with more RAM and a faster modem.
Gravatar

#62 Abech 14. maj 2012 18:13

Nogle der ved om man skal igennem nogle prøve baner først? Eller kan man starte med at spille med det samme, sammen med en ven?
Gravatar

#63 Tejs 14. maj 2012 18:25

bjerh (61) skrev:
Jeg har tilfældigvis fået købt en key for meget... Vil gerne sælge den til 200kr, hvis andre har brug for det. ;)


Jeg vil da gerne købe din key, hvis ikke den er gået endnu =)
Gravatar

#64 bjerh 14. maj 2012 18:26

I beta'en kunne man køre sammen med en ven fra start. Og det virkede til at være starten på spillet. Sådan som den var bygget op, og som jeg formoder er måden hvorpå beta'en er bygget op, så vil jeg antage at du sagtens kan.

#63 Cool, smider lige en besked til dig.
Google define:Nerd - A nerd is very similar to a geek, but with more RAM and a faster modem.
Gravatar

#65 Abech 14. maj 2012 18:50

Kan man tale med hinanden i Diablo 3? Hvis man spiller med en ven? Altså via mikrofon?

Eller skal man bruge ventrilo til det?

Update: En googling fortalte mig at der IKKE er ingame voice.
Gravatar

#66 Slettet Bruger [3928836034] 14. maj 2012 18:58

Er det muligt at købe det lige nu, hente installeren og spille fra midnat af?
Gravatar

#67 Nielson 14. maj 2012 19:11

#66 Det skulle det gerne være ja :)
Gravatar

#68 Slettet Bruger [3928836034] 14. maj 2012 19:14

#67 Tak!
Gravatar

#69 Nielson 14. maj 2012 19:22

Np ;)
Gravatar

#70 Dafojk 14. maj 2012 20:06

Til de af jer der har købt D3 - standard, hvordan ser jeres boks ud? Forventede at få en der lignede den her:



Den efterhånden "klassiske" Blizzard indpakning som også SC2, WOW+Ekspansions kom med.

Istedet har jeg fået en standard sort plastik-dvd boks, med film omkring. Kan det være rigtigt.

Nogle der tænker det samme? Er det mon en fejl eller er Blizzard blevet "nærige" med emballagen?
Gravatar

#71 Johns3n 14. maj 2012 20:17

Hvor er dette bittert for KBH!

Seriøst... yousee... :P
Gravatar

#72 smiley 14. maj 2012 20:23

#70

Lyder fesent :S

Det kan måske have noget at gøre med den skandinaviske version, at de har valgt ikke at gøre "vores" bokse specielle. Med "skandinavisk" mener jeg teksten der er bag på boksen, men det kan være andre kan be/afkræfte det med hvad de har fået.
At skrive en bil analogi er at indrømme man har tabt.
Både fordi det ikke giver mening og fordi man ikke har nogen fantasi.
Gravatar

#74 XorpiZ 14. maj 2012 20:24

Dafojk (70) skrev:
Den efterhånden "klassiske" Blizzard indpakning som også SC2, WOW+Ekspansions kom med.


Sådan ser min ud. Den er købt hos Coolshop. Dog med engelsk tekst bagpå, så det kan være det er derfor?
Gravatar

#75 Dafojk 14. maj 2012 20:25

#73
Ja det må være en fejl med den jeg har fået. Det er bestemt ikke den der er på billedet du linker til fra Fona. Coolshop får besked på at eftersende den manglende boks/emballage til mig.
Gravatar

#76 Dafojk 14. maj 2012 20:27

# 72
Ja den er meget fesen :S
# 74 Ja det lyder underligt, min er også købt hos Coolshop. Men som sagt må det være en fejl og de må eftersende boksen. En pakkedreng skulle nok bruge en ekstra :)
Gravatar

#77 BuzzLightbeer 14. maj 2012 20:41

#70
Til min store overraskelse, så modtog jeg også en fesen plastikboks, ala dem man får med ved køb af DVD-film.

På job fik min kollega den anden boks, som man folder ud.
Begge spil er købt hos Coolshop, så det undre en del..

Nu har jeg pakket spillet ud, så de vil sikkert ikke eftersende en kasse :\
Gravatar

#78 XorpiZ 14. maj 2012 20:42

Dafojk (76) skrev:
# 72
Ja den er meget fesen :S
# 74 Ja det lyder underligt, min er også købt hos Coolshop. Men som sagt må det være en fejl og de må eftersende boksen. En pakkedreng skulle nok bruge en ekstra :)


Arh, det er træls. Men ja, de må bare punge ud!
Gravatar

#79 Dafojk 14. maj 2012 20:47

#77
AHA! Pakkedreng manglede 2 original emballager ekstra! The plot thickens!

Jeg har også pakket min op, skulle jo bruge den key. Men det må bare være en fejl. Køber rimelig tit spil hos Coolshop og der er aldrig noget a klage over ellers.

Går ud fra at de bare eftersender den manglende emballage. Men nu får vi se om jeg får svar fra support imorgen. Tror de har rigelig travlt med at snakke med folk der end ikke har modtaget spillet i det hele taget.
Gravatar

#80 Tejs 14. maj 2012 21:23

Spørgsmål angående installering.

Går den selv igang med at installere?

Blizzard Downloader siger 7.60 af 7.60 GB
Finished downloading "Dia..."

Kan ikke lide cancel knappen =(
Gravatar

#81 Wicker 14. maj 2012 21:26

#80 min bror havde også det problem, og en af mine venner. De fik desværre ikke det løst, så min ven fik installeren af mig, og min bror gik i seng. Men de kloger siger hvis du bare giver den 20 min, så blir den færdig af sig selv.. Jeg håber det er rigtigt, for havde ikke selv problemet..
Gravatar

#82 Zoltanox 14. maj 2012 21:29

#27

Kan godt lide at de Så lige venter lidt med starte deres arbejde på
internet.

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article...

Well Well jeg vil helst ikke sidde i support når de første frustrerede Diablo 3 fans ringer og påkalder diablo i tlfen.

Men GL og HF til dem der er klar til kl 00.01 Jeg venter til imorgen med at hente mit spil.
Gravatar

#83 Tejs 14. maj 2012 21:34

#81 Tak for rådet. Synes jeg havde givet den forholdsvis meget tid. Men valgte alligevel at følge rådet fra "de kloge" =P og så kom den selvfølgelig også igang. Tålmodighed er bare ikke en dyd jeg har lært endnu =)

Regner med at starte en Barbarian da det er den jeg oftest har spillet tidligere. Hvad med jer?
Gravatar

#84 Wicker 14. maj 2012 21:38

Det er iorden ;) Held og lykke med install, og god hunting :P

Barb self. Han har altid været min yndlings ;)
Gravatar

#85 sysadm 14. maj 2012 22:12

Connected to Battle.net Server
->Accept alle EULA's
Timeout

Tror jeg venter til imorgen :P
Gravatar

#86 ThomasMyrup 14. maj 2012 22:13

tja.. at have en hamster til at styre millioner logins på under 10 min... tja..
Gravatar

#87 Aalose 14. maj 2012 22:17

37 er mit nye ulykkestal.
Gravatar

#88 vulpus 14. maj 2012 22:18

#85 Samme her....

Giver det lige en chance eller to mere ;)
happy entries & even happier exits!
Gravatar

#89 ThomasMyrup 14. maj 2012 22:19

ja, 37 eller 75... det bliver en lang nat :P
Gravatar

#90 ragnald 14. maj 2012 22:24

Tror godt man kan glemme at komme på i øjeblikket...det viste deres "beta stress test" også - næsten umuligt at komme på.

Irriterende at man har købt et spil, men ikke "må" spille det endnu fordi andre gør det samme.
Gravatar

#91 vulpus 14. maj 2012 22:25

happy entries & even happier exits!
Gravatar

#92 FunMachine 14. maj 2012 22:25

Er der nogen som har haft held med at logge in? Jeg får også de førnævnte 37+75
Gravatar

#93 Dafojk 14. maj 2012 22:31

#91

Tillykke til det asiatiske folk! :)

-Ses i helvede, en anden dag.
Gravatar

#95 sysadm 14. maj 2012 22:39

Og lige da jeg ville til og i seng loggede den ind :(

Det var så den nattesøvn der forsvandt :P
Gravatar

#96 ThomasMyrup 14. maj 2012 22:40

uden at være computer haj, men kunne man ikke lave en køsystem til loginserver?
Gravatar

#97 Thomas.ro 14. maj 2012 22:46

Uprofessionelt af blizzard at deres servere går ned!

"Jamen der er så og så mange der logger på, på samme tid bla. bla. bla."

Det vil jeg skide på, det var de da klar over! utroligt Uprofessionelt!

BUM!
Gravatar

#98 Mr.Smiley 14. maj 2012 22:46

ThomasMyrup (96) skrev:
uden at være computer haj, men kunne man ikke lave en køsystem til loginserver?


Det ku man sikkert godt. Lidt a'la når der logges på en WoW server med voldsom population.

i.e.:
Number xxxxx in line
Estimated wait time: xx H xx M

Men dette nummer med ikke at ha' en kø, skaber også fokus på spillet = mere omtale = muligvis flere solgte spil.
Ja, folk er irriteret (deriblandt mig selv), men man kan jo forvente sådan noget, på et spil som dette :)
Gravatar

#99 origin 14. maj 2012 22:49

Jep, så er der officiel undskyldning fra Blizzard ingame :P
Der var engang en signatur, men den var kedelig.. Så den gav ingen mening.. Hej hej
Gravatar

#100 ThomasMyrup 14. maj 2012 22:50

ja.. men kan dog sige at det er ikke første gang at de skal lave mass logind.. alle kan huske WOW og deres exp.
men hvordan kunne man ikke sikre sig at det ser så skidt ud?
Gravatar

#101 Tejs 14. maj 2012 22:51

# 90 Hørt !

Ved godt der ikke har været tilnærmelsesvis samme antal logins men jeg har aldrig haft problemer ved midnight release på PS3. (Min spand kan desværre ikke køre BF3)

Anyways... magter ikke at prøve at logge på mere. God spiller til jer der kæmper videre og kommer igennem vel at mærke.

Sov godt til alle der heller ikke gider mere =( *snøft
Gravatar

#102 ragnald 14. maj 2012 23:34

Endelig kom man på...efter 200 forsøg
Gravatar

#103 Svindleren 14. maj 2012 23:37

fuck så har man siddet og prøvet at logge ind på amerikansk server... DOH Spildte lige 40min der !
Er nu lvl 25 i børnelokkeri!
Gravatar

#104 PinHigh 14. maj 2012 23:37

Også inde nu. ;-)
Ham der nægter at rate indlæg, så længe folk ikke forstår forskellen mellem irrelevant/uenig og relevant/enig.....
Gravatar

#105 Svindleren 14. maj 2012 23:38

retrieveing hero list !
Er nu lvl 25 i børnelokkeri!
Gravatar

#106 Balios 14. maj 2012 23:47

Arg for helvede! Jeg sku ladrig have prøvet at logge ind en sidste gang før seng... Bai bai nattesøvn
Gravatar

#107 vulpus 14. maj 2012 23:49

Yeeesh.. min har så hængt i 'retrieving hero list...' det sidste kvarter
happy entries & even happier exits!
Gravatar

#108 jeldtoft 15. maj 2012 04:27

Woohoo! Battlenet down for maintenance.

Jeg troede sgu jeg var skide smart, her kl 06 om morgenen,
Er venstrehåndet inde i hovedet.
Gravatar

#109 Keeper32 15. maj 2012 04:30

Rimelig glad for at jeg venter med at købe det til efter arbejde i dag, heh.
Gravatar

#110 zajac1661 15. maj 2012 06:07

PMGekko (15) skrev:
Cutepuppy (13) skrev:
#11

Bullshit, Blizzard styrer release serverside, de er bedøvende ligeglade med om du får spillet tidligt da du ikke kan installere spillet før Blizzard frigiver det.


Bullshit... Vi har fået at vide at udlevere vi før og koden bliver aktiveret vil det give bøde på 50.000 euro pr. kode aktiveret.... Så om igen bassemand


Problemet er at dansk markedsføringslov ikke kan opfølges på den måde. Det er en and du er blevet bildt ind der. Der er aldrig hørt om så store bøder i dansk retssystem.
Gravatar

#111 mrtb 15. maj 2012 06:29

Herligt at se at min plan ikke var helt forgæves! Tidligt i seng, og så op kl. 5 for at game et par timer inden arbejde = Ingen overloadede loginservere + en god nats søvn.. Bonus!
Gravatar

#112 insanicae 15. maj 2012 07:27

Lykkedes mig at komme ind kl. 00:34 ca... Så gaming til kl. 02:30 med en kammerat, og sidder nu i skole... Til aflyste timer fordi de først meldte ud at vores lærer var syg kl. 8:40 når man er taget afsted 8:30... SUPER... godt min bærbare kan trække det her nu vi skal vente til kl. 13 inden næste lektion...
Gravatar

#113 Unbound 15. maj 2012 08:05

#112
Jeres lærer har nok fået diablo syge :)
God is in the rain.
Gravatar

#114 Snabeldyhr 15. maj 2012 08:54

Er der nogen der ved hvor man kan få en Collector's Edition?
Den lader til at være udsolgt overalt.
Gravatar

#115 HerrMansen 15. maj 2012 10:13

Nå - hvor blev alle de rare mennesker så af der forsvarede at Blizzard nok havde lært at købe nok serverkapacitet til launch?

*hovere hovere* :3

Ej det er gas. Surt at der er så mange der ikke kan logge på pga. overbelastning af deres login server.

Ninjaedit: Nød selv en lang aften med Guild Wars 2 stresstest. Faktisk rét imponeret over ydelsen på trods af det enorme antal spillere.
This is my opinion. There are many like it, but this one is mine...
http://www.knowyournewz.dk
Gravatar

#116 ThomasMyrup 15. maj 2012 10:28

Jeg kom ind ca 12:50. efter 50 min at se på kode 37. så så slemt var det ikke. :D
Gravatar

#117 MEGAMASTER4000 15. maj 2012 10:29

Lige pludselig ønsker man sig tilbage til en tid hvor singleplayer rent faktisk var singleplayer, og man ikke skulle forbinde til en server for at få lov til at spille lokalt indhold.
Nobody's perfect. I'm a nobody.
Gravatar

#118 origin 15. maj 2012 11:00

Gik i seng kl. 1 og fik 2 timer på øjet, også nørdede jeg til lidt i 8 :D
Der var engang en signatur, men den var kedelig.. Så den gav ingen mening.. Hej hej
Gravatar

#119 reliefs 15. maj 2012 14:36

Fik gratis trial herfra
Diablo 3 Trial
Gravatar

#120 Keeper32 15. maj 2012 16:24

Har en svagt fornemmelse om at der er andre der lige har købt det efter arbejde.
20 minutter med "The Request has timed out" ved char creation =-/
Gravatar

#121 jeldtoft 15. maj 2012 16:42

For fanden... Nu kan man ikke logge på igen. Hvad har vi egentlig betalt for? Det er en ret dyr login skærm.
Er venstrehåndet inde i hovedet.
Gravatar

#122 Svindleren 15. maj 2012 16:46

latterligt.. kan heller ikke logge på nu.. fik da spiller fra kl. 02.15 til ca 05.30...
Er nu lvl 25 i børnelokkeri!
Gravatar

#123 Ishayu 15. maj 2012 17:34

Nede igen... ufatteligt.

Det her er grunden til at DRM er skidt. Blizzard har sikkert allerede betalt i dyre domme for at sætte denne her server op, og det er ikke nok; og derudover er spillet blevet cracket flere gange og bliver i talende stund downloadet af titusindvis af mennesker som enten vil have spillet ulovligt eller er træt af Battle.Net.
Gravatar

#124 Abech 15. maj 2012 17:44

fuck hvor er det her åndsvagt.

De vidste det på forhånd! De kunne lave et kø system, istedet for at folk sidder og DDOS'er deres servere, som resulterer i at INGEN kan komme ind.
Det er helt ekstremt latterligt det her.
Gravatar

#125 Dafojk 15. maj 2012 18:04

Ja det begynder at stinke en del...

De kunne i det mindste ændre status på
http://us.battle.net/d3/en/status

At den er nede
Gravatar

#126 Andens999 15. maj 2012 18:56

Ishayu (123) skrev:
Nede igen... ufatteligt.

Det her er grunden til at DRM er skidt. Blizzard har sikkert allerede betalt i dyre domme for at sætte denne her server op, og det er ikke nok; og derudover er spillet blevet cracket flere gange og bliver i talende stund downloadet af titusindvis af mennesker som enten vil have spillet ulovligt eller er træt af Battle.Net.


DRM er så vist nok noget Dia..Ubisoft fandt på i vrede:)
Og er det egentlig reelt muligt at cracke spillet(ikke at jeg har tænkt mig at gøre det).
At the time it made perfect sense
Gravatar

#127 Bavi 15. maj 2012 18:59

At serverne går ned med så stor en Blizzard udgivelse, må man da antage er en del af oplevelsen... Hvornår har det nogenside kørt 100% fra day one?
Det er vel lidt naivt at tro at alt bare ville spille uden yderligere problemer... :)
Gravatar

#128 troldefar 15. maj 2012 19:51

Sidder selv med error 37 lige nu.
Men derfor går jeg ikke i koma. Slap nu af peeps. De skal nok komme efter det.
Og nej, man kan IKKE forvente noget som helst når SÅ mange mennesker prøver at logge på. I er sq da for naive at tro i bare kan komme på som om det ikke er online.
Tænk jer nu om. Det her handler om nok om en million eller måske flere, mennesker der prøver at tilgå de samme servere. At i, i det hele taget er kommet på en gang i mellem, synes jeg er et mirakel.
Et par dage, så er login normalt. I når ikke endgame content inden for de første par dage alligevel.
RELAAAX!
Gravatar

#129 Cruelman 15. maj 2012 20:04

Naiv og naiv... Men må vel have lidt forventninger til Blizzard, specielt efter WOW erfaringer og deres D3 stress test af serverne!! Folk har jo forudbestilt/købt og gået og glædet sig til at spille og så sker dette på dagen og måske de efterfølgende 2-3dage... Er pænt ærgeligt og surt for D3 fans synes jeg. Glad for jeg har BF3, som kører stabilt (lige nu) :D
Gravatar

#130 origin 15. maj 2012 22:59

jeg har overhovedet ikke haft problemer med at komme ind. Kun lige de første par timer efter launch, men kl. 11 i formiddags var der intet problem, og det samme her kl 22.30 i aftes, heller intet problem..
Der var engang en signatur, men den var kedelig.. Så den gav ingen mening.. Hej hej
Gravatar

#131 Rockstar 16. maj 2012 02:34

Ishayu (123) skrev:
domme for at sætte denne her server op, og det er ikke nok; og derudover er spillet blevet cracket flere gange og bliver i talende stund downloadet af titusindv

Kilde?
Så vidt jeg ved er det ikke lykkedes nogen at emulere Blizzards server endnu... Ja man kan komme ind i spillet, men der er ingen items, npcer eller mobs...
Mixologist, gamer og gadget nørd ^^
Gravatar

#132 Fieldmarshall 16. maj 2012 06:21

Har på fornemmelsen, at vi her har med et spil at gøre, der allerede har passeret de 4-5 mill solgte exemplarer..... Just a guess!!! :) Men fedt er det jo......
Piss og Pissed er ikke det samme.....
Gravatar

#133 Valkar 16. maj 2012 06:35

Jeg har valgt ikke at købe det endnu, fordi jeg forventede en sindsyg kø og login problemer.

Jeg synes faktisk det er skuffende at de smider et spil på gaden som er uspilleligt fra release af. Havde de bare lavet et kø-system så havde det være ok. Kø kan jeg leve med, men en fejl meddelelse og så kan du sidde foran skærmen flere timer og håbe... Det er sgu at pisse på deres fans.

Meeeeeeen, mon ikke spillet havner på min computer i aften? Det tror jeg nok !
Gravatar

#134 HerrMansen 16. maj 2012 06:57

#123: Nej det er ikke lykkedes nogen at lave en réel emuleret Diablo 3 server endnu. At kunne løbe rundt i en fuldstændig tom beta klient uden noget at lave er IKKE en emuleret server. Så lad nu være med at komme med latterlige påstande som denne uden en kilde...
This is my opinion. There are many like it, but this one is mine...
http://www.knowyournewz.dk
Gravatar

#135 Mr_Monk 16. maj 2012 07:38

Jeg ser ihvertfald frem til at der kommer en fuld serveremulering med alle quests og NPCér så man kan snyde lidt i singleplayer :-)

Samtidigt får man muligheden for at spille via laptop på steder hvor der ikke er internet eller dækning med mobilbredbånd
Gravatar

#136 Rockstar 16. maj 2012 14:24

#135
Og hvordan gør det mit forrige indlæg irrelevant? Der er jo ikke nogen server emulering derude endnu, så vil da sige at det er ganske relevant info til en mand som påstår at folk piratkopiere det ind af en kant pga. DRM...

IMO gør muligheden for at snyde, spil lidt kedeligere...
Mixologist, gamer og gadget nørd ^^

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login