Newz.dk abonnement

Slip for reklamerne på newz.dk ved at oprette en bruger og tegne et abonnement.

TankWars.io

Gå til bund
Gravatar

#1 Kram 13. jun. 2016 17:55

Hvis der er nogle af jer som kan lide de såkaldte 'io' spil, hvor der ingen klient eller download er, foruden at det kører fra en desktop browser - Så tag et kig på http://tankwars.io :)

Det er stadigvæk i pre-alpha, så der er et stykke vej til final release, hvor meget mere vil være tilføjet.

W S A D, med 1 2 3 4 5 6, foruden musen bruges til styring. Til perfektionisten kan man konfigurere alt inde fra options menuen (tryk på tandhjulet).

Det er desuden lavet af 4 danskere! :)
Gravatar

#2 Chucara 15. jun. 2016 18:07

Nåede ikke ind i spillet før jeg tabte.

Eller rettere, min Chrome gik ned efter et stykke tid med 100% CPU forbrug.
Newz.dk: Hvor alle er eksperter indenfor alt.
Gravatar

#3 Kram 16. jun. 2016 09:16

Underligt, det kører helt fint her, og har gjort det i lang tid.

Hvor stærk er din computer? Fordi det kræver et grafikkort som er okay foruden det er en nogenlunde computer, da grafikken er lidt mere krævende end de andre io spil.

Der burde ikke være nogle store fejl http://www.reddit.com/r/tankwars/

Ellers prøv at slå din AdBlocker fra hvis du har dette, og evt andre blockers generelt, der er intet at frygte på siden :)

1: Opdatere Chrome til nyeste version
2: Opdatere grafikkort drivers
3: Slå Hardware Acceleration til i browseren

HA kan slås til i Chrome settings: chrome://settings -> Show advanced settings. -> Her finder du "Use hardware acceleration when available" - sæt flueben i og restart din browser.

Håber det hjælper! :)
Redigeret
Gravatar

#4 Chucara 16. jun. 2016 10:21

Jeg går ind på siden, og trykker 'Play'. Efter 2 min med 100% CPU, dør tabben.

Det er en i7'er Macbook Pro med et GT 750M. Det er ikke en gamer PC, men det burde være rigeligt til et 2D browser spil.

Kan man overhovedet lade være med at opgradere Chrome længere? Alle drivers er up to date, og Hardware Acceleration er default true.
Gravatar

#5 _tweak 16. jun. 2016 19:08

Det virker her - Safari, iMac, 2012ish udgave.
https://newz.dk/
Gravatar

#6 Kram 16. jun. 2016 23:47

Chucara (4) skrev:
Jeg går ind på siden, og trykker 'Play'. Efter 2 min med 100% CPU, dør tabben.

Det er en i7'er Macbook Pro med et GT 750M. Det er ikke en gamer PC, men det burde være rigeligt til et 2D browser spil.

Kan man overhovedet lade være med at opgradere Chrome længere? Alle drivers er up to date, og Hardware Acceleration er default true.

Ja det burde være mere end nok med den computer :)

Jeg kunne ikke bede dig om at gå ind under Developer Tools (F12) > Profiles > Record JavaScript CPU Profile > Start > giv den 10-30 sek > Stop. Og så upload et screenshot et sted -- Husk at give den et minuts tid når den er begyndt at bruge cpu inden du optager.

Men det kan måske også være extensions i Chrome, har du checket om det forekommer ens i Safari?
Gravatar

#7 Chucara 17. jun. 2016 08:59

#6: Skal jeg nok prøve at huske. Jeg kan lige disable extensions og se om det hjælper.

Det skal lige siges at det er Chrome for Windows (10) - jeg bruger ikke det der OSX snask :D

Skal prøve at huske det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login